CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, oktober 24, 2010

Winter Wonderland!

Vinteren kommer alltid brått på, og på torsdag nådde den hovedstaden. Jeg gikk på jobb kl.14, i strålende høstsol, men når jeg var ferdig klokken 21 snødde det. Store, fine snøkrystaller. På 4 årsdagen til Bjørnar og meg. Romantisk!

På fredag jobbet jeg også, men da hadde jeg dagvakt. Men når klokken var 15 måtte jeg kaste inn årene. Da hadde jeg så vondt i tåa, at jeg knapt klarte stå. Heldigvis har jeg fantastiske kollegaer som stiller opp, så jeg fikk gått hjem.

Ellers i helgen har vi hatt besøk av foreldrene til Bjørnar. På fredag tok vi det rolig, laget middag, spilte kort og så på X-Factor. På lørdag ble det en liten tur på Storo Storsenter. Litt shopping ble det, og jeg fikk blant annet kjøpt meg et deksel til Iphonen. Jeg klarte å knuse skjermen for en stund siden, og da lærte jeg at det er greit med litt beskyttelse!
På kvelden gikk vi ned på Bølgen, hvor vi møtte et vennepar av Randi og Stig. Vi ble servert deilig treretters middag med torsk til forrett, hjort til hovedrett og sjokoladefondant til dessert. Det kunne ikke passet meg bedre! Himmelsk!

Idag sov vi lenge, spiste deilig frokost, og spilte litt kort før Randi og Stig dro hjemover igjen. Nå har jeg ryddet litt, mens Bjørnar har laget hjemmelaget pizza som vi skal kose oss med, mens vi ser opptak av Hellstrøm Rydder Opp.

0 kommentarer: