CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, oktober 03, 2010

Nokas

Helgen har nok en gang gått med til å jobbe, både for Bjørnar og for meg. Han jobber jo alltid lengre enn meg, så når jeg var ferdig klokken 19 igår møtte jeg Therese. Vi gikk ned på Bølgen, hvor vi spiste god middag og dessert, med god vin til. Etter mye skravling der gikk vi hjem til kjæresten hennes, Eirik. Der fortsatte skravlingen med potetgull og godteri. En skikkelig jentekveld.
Bjørnar og jeg var hjemme samtidig, rundt klokken 1. Det var akkurat i tide til å se sykkel-VM fra Australia. Bjørnar har altså sovet på sofaen inatt.. Hehe!
Nå skal vi bare slappe av, lage god middag, og kose oss hele dagen. Ikveld skal vi på kino med Therese og Eirik. Vi skal selvfølgelig se Nokas. Og jeg gleder meg!

Ellers vil jeg gratulere min kjære pappa som har bursdag idag! HippHippHurra!

1 kommentarer:

Papi sa...

Tusen takk!!!