CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, oktober 12, 2010

Litt flau...

...Over at disse to bildene av lille Diesel er de to eneste bildene jeg tok når jeg var hjemme i Sandnes i helgen. Jeg hadde en kjempefin tur hjem. Nydelig vær, masse god mat, familiekos, venner, shopping og lite søvn.

Nå har jeg endelig fått ny Iphone, så nå harj eg litt jobb å gjøre med å legge inn diverse saker og ting. Jeg er avhengig av hjelp fra Bjørnar, derfor må dette skje idag, for imorgen drar han på guttetur til Newcastle! Så, siden jeg ikke er så tekninsk, er det vel bare å sette i gang, og ta tiden til hjelp.

3 kommentarer:

www.elineogbaby.blogg.no sa...

Å, så utrolig søt!

Cecilie sa...

Sov han på miiii dyna?! :p
Savne sussebass!

Susanne sa...

Klart han gjorde! Eg e jo allergiske;)