CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, oktober 28, 2010

Julegavetips

Hurra! Bjørnar fikk fri fra jobb, og turen til København er bestillt!
Men tilbake til overskriften. Selv sliter jeg alltid med å finne de perfekte julegavene til de jeg er glad i. De fleste har jo det meste, og ingen har noen særlige ønsker. Jeg lurte derfor litt på om jeg fra november og frem til jul skulle ha et lite innlegg med "ukas julegavetips"? Det kommer primært til å være produkter fra Kitch'n, da dette er produkter jeg selv kjenner godt til.
Hva synes dere? Er dette noe dere kunne tenke dere å lese om? Eller?

2 kommentarer:

Kine sa...

jajajajaja =D =D trenge masse tips! =)

Iselin sa...

Bare du isje skrive om di tingå me har, sånn me får konkurranse!!:P

Kjekt hvis du skrive sånne ting så folk gjerna isje har eller føle isje trenge. Cecilie viste meg løkhakkeren diras, og d e jo GENIALT! Eg så allti grine av løk, perfekt med løkhakker. Har dokke d på Kitchn så syns eg jaffal du ska ha et innlegg om den:D