CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, oktober 14, 2010

Shopping i Sandnes!

Det ble selvfølgelig en liten handlerunde når jeg var hjemme i Sandnes. Tidligere når jeg har vært hjemme (reiser bare med håndbagasje når jeg bare er hjemme en helg) har jeg shoppet så mye at jeg ikke har fått med meg halvparten tilbake til Oslo igjen. Men denne gangen! Jeg har lært! Det eneste jeg kjøpte til meg selv var en søt strikkejakke fra Gina. På bildet ser dere ryggen på den. I tillegg kjøpte jeg et pelsskjerf. Det er deilig nå såm det begynner å bli veldig kaldt. Pulsklokke ble det også på meg. Den stjal jeg av mamma..! Hihi! Men selvfølgelig, nå som jeg endelig har fått meg pulsklokke, tror dere ikke jeg har klart å forstue storetåa??! Nå hinker jeg bare rundt i leiligheten, og lurer på hvem som skal handle for meg, siden Bjørnar er i Newcastle... Perfect timing må jeg si! Vel, tåa er mye bedre idag enn igår, så jeg klager ikke! Men som Therese sa; "Susanne, ka e d me deg og den uflaksen din?"
Kanskje litt ekkelt bilde å legge ut på bloggen...?

5 kommentarer:

Iselin sa...

Oiii, stakkars! Kossen klarte du det? Off typisk dårlig timing:/

Anonym sa...

Hei Susi gullunge, det må ligge til familien, nå siden du var i Sandnes og lot faren din vise deg hvordan du IKKE skal gå. Han kan dette! God bedring. Klem farfar

Susanne sa...

Hehe! Ja, når pappa blir frisk i foten, blir jeg skadet. Er det ikke typisk?
Jeg er heldigvis mye bedre idag.

Iselin sa...

Tusen takk for sangene! Half of my heart, den va jo utroolig nydelige! KJEMPEGLAD du delte me meg * SMILE SMILE*

Far sa...

Ja det går nok i arv, så du har mye i vente. Stakkar deg når jeg tenker på alt det av skader jeg har hatt gjennom livet. Men jeg fungerer godt enda. kryss fingrene og bank i bordet.