CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, januar 08, 2010

Værstasjon

Idag fant jeg ut at jeg hadde lyst på en temperaturmåler, siden det har vært så innmari kaldt ute den siste uken. Så da jeg skulle på jobb tok jeg med meg Bjørnar, og han endte opp med å kjøpe en hel værstasjon. Ganske genialt egentlig. Den består av to målere, den ene har vi i stuen, og den er trådløs. Den tar opp signaler fra en annen måler, som henger ut vinduet på soverommet. Slik kan vi måle ute og innetemperaturen i begge rommene. I tillegg har den værmelding, temperaturtrend, samt at den viser lufttrykket (og selvfølgelig klokke og dato). Så, lurer du på temperaturen en dag, vet du hvem du skal spørre!

Hilsen Værguden!

2 kommentarer:

Iselin sa...

Så smart:D Kjekt å kjøpa någe så me faktisk HAR bruk for og, så gjør litt nytte:) Hvis alle får seg en sånnen kan jo heile værmeldingen legga ner, hehe:p kor dokke kjøpte den?

Susanne sa...

kjempesmart! ja, d e lengesiden sist me kjøpte någe me faktisk hadde bruk for:P hehe! me kjøpte den på clas ohlson faktisk (eg mislige sterkt den butikken) hehe! iche va an dyre helle, bare 249,-!