CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, januar 20, 2010

På besøk


Igår etter skolen fant jeg ut at jeg skulle bli med Miriam hjem til Holmestrand/Hof. Vi hadde langdag, og var ferdige kl.17, og Bjørnar skulle jobbe hele kvelden. På vei ned dro vi innom IKEA, i tillegg til at vi handlet med oss lasagne til middag, som vi laget da vi kom hjem til henne. Resten av kvelden ble vi sittende å sladre, med TV'en i bakgrunnen. Det var kjempekoselig!
Jeg sov over hos henne, og idag tidlig disket hun opp med lekker frokost, og kaffe latte til "dessert". Vi kom oss omsider på skolen, og nå, etter seks lange forelesningstimer ligger Bjørnar og jeg på hver vår side av sofaen. Han er blitt syk, stakkar (mistenker at det er jeg som har smittet han) hehe! Middagen idag ble enkelt og greit kinesisk takeaway. Men imorgen blir det ekte husmorkost. Da står nemlig kjøttkaker på menyen. Det er jo så viktig å variere kostholdet.. Eller hva?
PS. Bildet er hentet fra www.google.no

2 kommentarer:

Kine sa...

det hørtes herlig ut! =D
variert ja, det er viktig! Men er personlig IKKE fan av kjøttkaker =P

Iselin sa...

Så kult, eg og hadde kina takeaway idag :p