CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, januar 10, 2010

Leiligheten er nyvasket, og ryddet for all julepynt!

Som jeg nevnte i forrige innlegg, har jeg tatt helgevasken idag. Bedre sent enn aldri! All julepynt er også pakket bort, og leiligheten føltes med et mye luftigere! Neste jul skal iallefall ikke være rød jul! Satser nok heller på hvit og sølv.

DVD'samlingen er byttet ut med PS3. I tillegg fikk jeg endelig lov av Bjørnar å sette frem kubbelyslykten i fattigmannssølv som jeg kjøpte i juni. Han påstår at den er stygg. Hehe!

Oppdatering 17/1-10: Den nye kubbelyslykten er nå knust (i tuuuusen biter) til Bjørnars store glede?!

De røde juleputene er byttet ut med blå Gantputer!

Rent og ryddig kjøkken er must. Det samme er Lisbeth Dahl krukken til oppbevaring av Nespressokapslene.

På sengen leser Bjørnar den nyeste boken til Jo Nesbø, jeg for min del sovner somregel før jeg treffer puten!

Vinterskoene står på rekke og rad i gangen! Det begynner heldigvis å bli litt "mildere" ute nå.

Badet er som det alltid har vært, men det er jo ikke så mye å forandre på der inne akkurat..!

8 kommentarer:

Kine sa...

Så koselig innlegg! =D Vaskepulver i rosendahl sine krukker, det var lurt!!! =) Likte lykta eg =D Det e typisk gutter og sei at allt i gammelmannssølv e stygt ;) Har kjøpt meg stilig eske til å ha teposer i, med skille til 3 ulike typer, i blikk/hermetikk... Knallsøt og med fin hvit skrift hvor det står the og litt blomster osv... Den er kjempe søt, men både pappa og joakim syntes den var drit stygg =P Sa det så ut som skrot/boss =P Men jeg SKAL ha den fremme =P

Susanne sa...

ja, d e kjempelurt! de tåle oppvaskmaskin, så de e så lette å gjør reine, ergo lett å putta andre ting oppi:P

de guttene får styra på, te syvende og sist vett de iche ka de snakke om uansett:P ting ska ver fine og dekorative, iche praktiske og stygge:P

Anette Willemine sa...

Hei Susanne :)

Collagene lages i Picnik.

Ha en fin kveld!

Klem fra
Anette Willemine

Far sa...

Til syvende og sist så har menge av oss lang fartstid så dere gjør nok lurt i å høre på gutta. Husk det er ikke gull alt som glitrer.

Unknown sa...

Åh du har d så fint susi :) Syns du sko blogga litt mer om interiør, du har så god peiling på d og du gir goood inspirasjon t meg jaffall:D

Susanne sa...

Tusen takk for kommentaren miss oktober! Men siden eg har så liten leilighet e eg redde for at d ska bli mye av d samma?:P

Eg blei forresten veldig nyskjerrige på kem du e, siden du kalle meg susi?:P

Morå sa...

Så fint det er blitt i leiligheten Susanne ! Skulle ønske jeg hadde slik ordenssans som du :) Dere har så mange fine ting. PS: Nå har vi kjøpt nytt salongbord. Fant et hos Bjørnsen som er firkantet, sort bred kant med sotet glass i midten.

Iselin sa...

eg ane isje keffår den klikka. d pleie jo å stå link t min blogg der:p d e jo den gamle mailen min, men den e jo isje registrert her.. mystisk.. :p