CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, januar 05, 2010

Året 2009

Jeg slang meg på bølgen, og laget en liten bildekavalkade fra året 2009.

I januar var jeg på hele to harryturer. Den ene sammen med Miriam, den andre sammen med Tora og Bjørnar.

I februar var jeg hjemme i Sandnes. Der feiret vi farmors 80års dag på Sola Strand Hotel. I mars ble Diesel 6 år, også dette måtte feires. I april hadde vi herlig besøk av Cecilie og Tonje, snart kommer de på besøk igjen!

I mai kom finværet, og vi var mye ute. Grillet og koste oss. Også i mai var vi en tur hjemme, i anledning Haakons konfirmasjon. I juni, etter en lang eksamensperiode var det endelig sommerferie, og svigers sølvbryllup i Risør!

I juli hadde vi tidenes tur til Lloret de Mar og Barcelona. Vi slappet av, så Tour de France, badet, shoppet og spiste god mat!

I august hadde vi en liten ferie i Risør, på trebåtfestivalen. Nydelig vær, enda finere båter og god stemning! Rett før skolestart kom pappa og Cecilie på besøk. Pappa syklet Kongerittet, og jeg er superstolt! Ellers ble det mange lange sommerkvelder på terrassen!

I september ble verdens beste kjæreste 22 år! Vi hadde besøk fra Risør, og moret oss masse!

I oktober ladet vi opp til en ny eksamensperiode, med besøk i Skien. Det var koselig, og jeg gleder meg til vi skal nedover igjen! I november kom verdens beste søster og kusine på besøk, vi shoppet, spiste god mat og slappet av!

Starten av desember besto for det meste av jobb og eksamen. Kristina og jeg var også å så på innspillingen av TV2's Artistgalla. Etter eksamensslutt laget Therese og jeg julekort til venner og familie, før vi dro hjem til Sandnes. Julaften ble vellykket, og jeg fikk alt jeg hadde ønsket meg, og enda mer! Romjulen bar preg av god mat, det samme gjorde nyttår. En perfekt avslutning på et perfekt år!

2 kommentarer:

Kine sa...

Så flink du e!! =) Koselig oppsummering =D

Iselin sa...

D såg ud så du hadde hatt et kjekt år:)