CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, januar 05, 2010

Kjæreste-julegaven!

Jeg fikk et spørsmål her på bloggen, om jeg ikke kunne legge ut noen bilder av vesken jeg fikk til jul av min kjære, og selvfølgelig kan jeg jo det! Som jeg nevnte igår, var jeg nede på Louis Vuitton for å se om det var noen vesker jeg likte bedre, men jeg endte opp med ikke å bytte den! I tillegg til at jeg syntes det var den fineste vesken som passet til meg, syntes jeg at den var veldig spesiell fordi Bjørnar har valgt den ut til meg, helt selv. Vel, jeg er iallefall kjempefornøyd, og supertaknemlig for den fine julegaven! :)


Prøvde meg på å lage en liten collage!

2 kommentarer:

Iselin sa...

Galkult sånn du hadde tatt bildene:D og den veskå va kjempefine! passte deg perfekt :)

Kine sa...

Super fin! Og fin collage =)