CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, januar 18, 2010

Frisk som en fisk -Og litt traktor

Da jeg våknet idag tidlig bestemte jeg meg for at jeg ikke ville være syk mer (ikke helt sant, forkjølelsen sitter enda). Det ble derfor en tur på forelesning. Heldigvis slipper foreleseren vår oss alltid en time før vi skal, så det ble bare to timer på skolen. Etter skolen dro Miriam og jeg til byen. Vi tittet litt rundt, men det var ingenting spennende å finne. Litt senere kom også Bjørnar. Da dro Miriam hjem, og Bjørnar og jeg gikk å spiste lunsj på Fridays.
Etterpå ble det litt shopping likevel. En mørkeblå FilippaK hettegenser til Bjørnar, og en grå og rosa Moods hettegenser til meg (skulle nesten tro at jeg fortsatt hadde feber da jeg kjøpte en genser med traktor på??).
Vel, nå får jeg vel komme meg opp av sofaen, å begynne på den beryktede helgevasken som det ikke ble noe av i helgen! Ha en suuuuper mandagskveld dere!

PS. Da Miriam og jeg var innom Glasmagasinet på Stortorvet idag, oppdaget vi at Husfliden, som selger Selbuvotter hadde åpnet der. Med godt mot så jeg mitt snitt til å kunne få meg disse vottene. Men gjett hva de kostet?! 369kr for damevotten, og langt over 1000kr for sokkene! Det syntes jeg var dyrt altså, og nei, jeg er ikke gjerrig! Hvor mye ville dere betalt for et slikt par votter (det skjer ikke at jeg strikker de selv, for strikking, det ligger ikke til min natur!)?

2 kommentarer:

Iselin sa...

Når d e moods of norway e d jo kult me rosa traktor, men hvis den va fra felleskjøpe hadde den isje vært liga kule tror eg. Då hadde den nok vært grønn traktor og elns:P Men va fine kler <3 Eg har utfordra deg på bloggen min btw :)

Kine sa...

hm... hvis du ska strikke votter trenge du maks 3 garn, alt ette kor mye farge osv, og kvert garn kan kosta ca 30-40 kr... Så ja det va dyrt!! =P kunne maks gidda å gitt 150 kr =P