CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, januar 04, 2010

Cougar Town og nytt bestikk!

Da har jeg omsider kommet tilbake til de vanlige rutinene! På lørdag jobbet jeg, og vi fikk forberedt butikken ganske godt til salget som begynte idag. På søndag hadde vi varetelling, så hele dagen, og all energien gikk med til det. Idag har imidlertid vært en morsommere dag. Bjørnar og jeg var en tur i byen, jeg ville dobbeltsjekke hos Louis Vuitton om det var noen vesker jeg likte bedre, men jeg endte opp med å gå ut med samme veske jeg hadde med inn. Bjørnar er jammen flink til å finne ting jeg liker! Etterpå spiste vi lunsj på Fridays, før vi gikk ned på Kitch'n på Oslo City, hvor vi kjøpte oss nytt hverdagsbestikk.

Når vi kom hjem ryddet vi, vasket klær, og hang opp nye lamper, så nå er leiligheten beboelig igjen. Litt senere ringte Minken, så vi endte opp med å spise middag på Bølgen. Nå ligger jeg derimot strekk ut på sofaen, og bare venter på at Cougar Town skal begynne! Skal dere lesere se det?

Det nye bestikket, Otteren Epsilon. Ville ikke ha Hardangerbestikk, siden 90% av alle andre har det, og det ikke er noen mønster jeg liker så godt.. Hihi!

5 kommentarer:

Kine sa...

Eg såg det!!! =) skuffa øve at kver ep. vare så lite.... sånn det va i gamledager jo... =/

Anonym sa...

Så fint bestikk, men ganske spesielt! Hvordan blir det å bruke til hverdags? Hvor kan man kjøpe det, og hva koster det??

Så heldig du er som fikk LV veske til jul! Kan du ikke legge ut litt flere bilder av den?:)

Susanne sa...

Kine, eg trodde episodene skulle ver bedre, så blei litt skuffa der eg! Men d kan jo ver at de blir bedre ittekvert! :)

Anonym, bestikket er kjøpt på Kitch'n, og koster 995,- for et sett med 16 deler (altså 4 gafler, 4 kniver, 4 spiseskeer, og 4 teskjeer). Jeg kjøpte 3 sett, altså til 12 personer.

Jo, jeg kan godt legge ut litt flere bilder av den:)

Camilla sa...

Det bestikke er utrolig tøfft!
Vi har også det, men vi selv, og alle vi har besøk av får ikke til å spise me det.. Så det er ganske dumt!

Har dere prøvd det, og hva synes dere?

Susanne sa...

Takk for kommentar, Camilla:)
jeg spiste såvidt med det igår, og det gikk fint! det er en spesiell måte man skal holde det på, som er litt vanskelig å forklare.. det har faktisk også fått pris/utmerkelse for at det er geometrisk riktig å holde i:)

Håper du finner ut av det, for det er jo kjempestilig å se på;)