CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, januar 15, 2010

God morgen!

Egentlig skulle jeg ha vært på jusseminar nå, men er ikke helt iform. Jeg prøvde meg en tur på skolen (fordelen med å bo så nærme), men måtte bare innse at det nok blir en dag på sofaen idag, om ikke noe mirakuløst skjer. -Og det håper jeg virkelig at det gjør! For idag hadde Bjørnar og jeg planer om en liten shoppingtur. Han må ha nye dress-sko, og en ny hvit skjorte, mens jeg har funnet dørmatten jeg blogget om tidligere, på Gavehjørnet på Storo (det må fortsatt litt overtalelse til for at den skal bli min).

Ellers kan jeg nok skrive under på at det blir en rolig kveld. På menyen står biff og fløtegratinerte poteter. Både Bjørnar og jeg har fri ikveld, og det er omtrent første fredagen siden oktober at begge har fri samtidig (utenom når vi var hjemme i julen da, men da var vi jo hver for oss). Imorgen skal vi jobbe begge to, så det blir ingen superspennende lørdag, og også denne uken blir nok helgevasken å ta på søndag.

Har du noen spennende helgeplaner?
PS. Det er bare to uker til jeg skal hjeeeeeem!

4 kommentarer:

Iselin sa...

Lenge siden oktober, godt dokke fekk kosa dokke samen ikveld då :D Herli å slappa av! Eg og ska slappa av heila helgå, hihi :D

Far sa...

Mor og jeg reiser til Tommy og Nauja på hytta i Farsund. Håper det ikke er for kalt. Tommy og Nauja reiste i dag fredag så det blir nok varmt inne i hytta når vi kommer lørdag ettermiddag.

lene-Kristin sa...

Hvor mye koster dørmatta? Har så utrolig lyst på en slik selv.

Susanne sa...

Tror den kostet 159 på Gavehjørnet på Storo, men de hadde bare tatt inn en, og den var solgt. På lobelia (se link i det andre innlegget) kostet den 179, også kommer frakt i tillegg:)