CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, januar 24, 2010

Nye stoler

Vi må kjøpe oss nye stoler til spisebordet, ettersom at de vi har fra Duka helt fra dag én har vært dårlige. Allerede fra vi skulle skru de sammen skjønte vi at de var et vanvittig bomkjøp, noe vi har fått bekreftet for lengesiden. Nå, et og et halvt år etter at de kom i hus, er det på tide å kjøpe nye. Siden jeg vil beholde spisebordet, som jeg forøvrig er veldig glad i, har jeg sett på noen alternativer som kan passe til.

Denne stolen heter Gilbert, og er fra IKEA. Jeg var på nippet til å kjøpe den da jeg var der på tirsdag, men de var selvfølgelig utsolgt. Utstillingsmodellen virket iallefall veldig solid (iallefall i forhold til de stolene vi har fra før), men jeg vet ikke helt om jeg liker ryggen på den? Hva synes du?

Det neste alternativet, er Lene, fra Skeidar. Den har jeg ikke sett på ordentlig, men liker den veldig godt ut ifra bildet.

Den siste, heter Julie, og er fra Bohus. Fasongen på denne synes jeg er veldig fin. Har heller ikke sett denne på ordentlig, men tror det er denne som vil passe best til bordet vårt.
Hvilken stol likte du best? Eventuelt, har du noen erfaring med noen av dem?

6 kommentarer:

Tora sa...

kjøp julie:)

Lene sa...

Me har Lene-stolane (bare for å ver litt geek). E veldig fornøyd me di, e goe å sitta på, å ser stilige ud ;) einaste e at di får litt lysegrå striper viss du har bukser me knapper på som skrape når du sitte..men di lysne ittekvert, fram t nye knapper komme å skrape :p men d kan godt ver alle sånne type kvide stoler e udsatt for sånn striper :) lykke t me valget!

Susanne sa...

d du seie me stripene, sånn e de me har fra før og:p de me har e samme type stil, men beinå på de e så myge, at de sprige te alle kanta når man sitte på stolen (akkurat som beinå te bambi på isen), som igjen resultere i at beinå blir skjeive, og stolen vippe:p

d har ikkje skjedd me lene-stolen?

Lene sa...

Di harkje begynt å vippa foreløpig..har bare hatt di et halvt år då :) å beinå sprige ikkje..men alså, d ekje di stolane eg har lyst å stå på viss eg ska opp i et høyt skap akkoratt..tror eg hadde følt meg litt utrygg då..

Kine sa...

Likete best den fra bohus =) Va litt med den fasongen, sjøl om den va nøytral og =D

Morå sa...

Gilbert har jeg kjøpt til spiserommet på flyplassen. De er het ok. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt Julie - de va fiiine !