CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, februar 17, 2010

Hvem bryr seg?!

Bilde hentet fra www.google.no
Tydeligvis alle, unntatt meg! Når jeg ser ut av vinduet, og inn i de andre leilighetene.. Alle ser på OL.. Vi også. Jeg hørte på P4 at 96% av alle nordmenn ser på det, og jeg må innrømme at det føltes litt flaut å være blant de resterende 4 prosentene.. Igår måtte jeg ofte Frustrerte Fruer for at Bjørnar skulle få se Bjørndalen ta en 7-8-9ende(?)-plass i skiskyting.

Men hallo, jeg synes ikke Norge gjør annet enn å drite seg ut for tiden. Det samme gjelder arrangørene! På VG Nett leste jeg at OL i Vancouver er tidenes tabbe-OL. De sliter blant annet med billettsystemet, startkluss, lange køer, trafikkproblemer, problemer med grafikken, og på toppen av det hele har de problemer med ismaskinene. Så hva er det som er så spennende med OL, at hver nordmann i gjennomsnitt skal se 40 timer med OL iløpet av de knappe to neste ukene? (trekker man fra sånne som meg, som drar ned statistikken noe helt vannvittig, skal "dere andre" faktisk se 68 timer OL ifølge P4).

Så, nå kommer det store spørsmålet. Er du interessert i OL? Lar du være å gjøre andre ting, som du hadde gjort ellers bare for å se på de sportsidiotene som kjemper seg oppover bakkene med ski som er helt feil smurt? Hadde du ofret nattesøvnen for å se Norge bli knust av et eller annet hockeylag?

1 kommentarer:

Far sa...

Ja, jeg er ser på OL. Det kan til tider være spenede. Bare prøv. Men jeg lar ikke Ol gå utover andre ting. Egen trening, Tempo og natte søvn er fortsatt viktigst. Så bare vent og se snart har vi både en og flere gull. Norge er jo den nasjonen som sammenlagt har mest gull og totalt mest medaljer. Slå den.