CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, februar 02, 2010

Lysmiljø

Som jeg har skrevet før jobbet jeg tidligere i en lampebutikk som heter Lysmiljø. Den eies og drives av min onkel, i tillegg til at min kusine Iselin jobber der ved siden av studiene sine. Jeg sluttet der da jeg flyttet til Oslo, men min interesse for lamper har jeg beholdt. Når jeg var hjemme i helgen tok jeg noen bilder fra butikken, som jeg håper kan være til inspirasjon til dere alle!

Flotte vindusutstillinger, med møbler som gir en helhet av lampene.

I butikken er det en fin balanse mellom minimalistisk stil og gammeldags stil.

I tillegg er Lysmiljø forhandler av Herstal, som har utrolig mye kule lamper.

Her skal man kunne finne noe for enhver smak!

Butikken er inndelt i avdelinger med forskjellige stiler.

De klassiske takplafonnene har fått veggplass, for å illustrere at de passer vel så godt på veggen!

Igjen ser man hvordan møblene får frem lampene. Dette bildet er også tatt fra utstillingsvinduet.

Detlajbilde fra vinduet.

Hva er vel mer naturlig enn å ha utelampene på en husvegg?! Kjempestilig!

I tillegg er veggen strategisk plassert innerst i butikken, hvor det ikke er vindu, og man derfor unngår dagslys.

Hvem har sagt at ikke baderomsgodkjente lamper ikke behøver å være pene å se på? Bort med de gamle lysrøramaturene i hvit plast!

Til slutt, kisten med ukens tilbud! -Løp å kjøp!

3 kommentarer:

tante Jani sa...

Kjempeflotte bilder,så flink du er ;)

Iselin sa...

Du burde bli selger eller fotograf. Eller begge deler. Dette va jo knall bra. Likte måden du hadde satt di samen på og delt di inn itte og at du hadde tatt litt av kvert sånn folk ser mer enn bare d så står i utstillingen. Fine butikken vårs :) Håpe d e greit eg låne någen av bildene t lysmiljoe.no, då hadde far blitt gla!

Susanne sa...

eg kan lova deg d iselin, at eg ikkje ska bli någen av delene;) hihi! d va bra du likte d:) du må jo bare sei fra hvis d e någe eg kan/ska/bør endra på;)

du kan bruga bildene akkurat så mye du vil, både de fra bloggen, og de du fekk av pappa;)