CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, februar 09, 2010

Nå MÅ det snart slutte å snø!

Jeg gleder meg til vår! Nå er jeg lei av kuldeeksem på hendene, våte sko og å gå med dunjakke. Bildene over tok jeg ut fra stuevinduet for noen minutter siden. Jeg blir stressa. Vel, idag har jeg jobbet og vært hos tannlegen. Nå er Bjørnar på vei til jobb, og jeg skal ta helgevasken. Ja, jeg vet at det bare er tirsdag, men helgevasken må tas når man har tid!
Imorgen blir det jobbing med strategieksamen, og forelesning i strategi. På torsdag skal jeg jobbe, og antagelig vis rydde litt da også. På fredag kommer "svigers", så da må alt være klappet og klart! Jeg gleder meg!

Klem fra Vaskepott!

PS! Verdens søteste og snilleste (og til tider mest plagsomme) lillesøster blir 19 år idag! Det er helt utrolig! Kos deg på dagen din, og lykke til med valg av folkehøyskole! Jeg krysser fingrene for at det blir Hurdal! Thihi..!

1 kommentarer:

Lillesøss sa...

Tusen takk =)
Har takka ja t Hurdal, så nå komme eg masse på besøk t deg! :D<3