CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, februar 26, 2010

MC-Bærta

Mange tror meg ikke når de får høre at jeg har lettmotorsykkellappen, og blir enda mer skeptiske når jeg sier at jeg hadde en chopper-MC. Vel, jeg har ikke kjørt MC siden den dagen jeg fikk billappen, og har heller ingen planer om å gjøre det igjen heller. Hehe! Men inatt drømte jeg at jeg tok meg en kjøretur, og det vekket faktisk ganske mange gode minner fra da jeg var i 16-årsalderen!
Har noen av dere noen slike minner?

2 kommentarer:

Morå sa...

Klart du har sykkellappen ! Husker veldig godt første gangen du skulle øvelseskjøre på parkeringsplassen til Ligningskontoret og du datt :( - Husker at du var en dyktig sjåfør på MC'en din.

Iselin sa...

Eg tror deg! For eg har sett deg cruisa rundt i den :D