CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, februar 02, 2010

Jeg kom meg hjem -til slutt!

Etter en travel, men koselig helg hjemme i Sandnes, kom jeg meg omsider tilbake til Oslo. Flyet mitt skulle gå fra Sola 21.15, men på grunn av all snøen, var rullebanen stengt, og ny tid ble satt til kl. 22.20. Heldigvis var pappa kjempesnill å ble med meg inn til gaten for å vente, og holde meg med selskap til jeg kom meg på flyet. Vi satt å pratet om alt og ingenting, mens jeg innimellom snakket med Bjørnar på telefon, om hvordan jeg skulle komme meg hjem fra Gardermoen, om flyet ble veldig forsinket (flytoget og bussene går ikke like ofte på natten). En gutt som satt ved siden av oss overhørte det hele, og tilbydde meg å sitte på med han hjem, da han skulle bli hentet av en kamerat. I tillegg bodde han på Sinsen, som er like ved Nydalen. Snakk om flaks! Vi ble videre sittende å prate sammen alle tre, og jeg hadde god underholdning på flyet, for der ble det også mye venting. Klokken 02.15 var jeg endelig kommet meg til Nydalen, og stupte rett i seng! Jeg hater snø!

Ellers har helgen vært relativt rolig. Fredag gikk til shopping og kos, det samme gjorde lørdagen. Da var jeg også på café med Kine, en barndoms og bloggvenninne jeg ikke hadde sett siden ungdomsskolen. Det var utrolig koselig, og skravla gikk i ett! Det må helt klart gjentas neste gang jeg er hjemme!

På søndag var jeg på besøk hos mormor og morfar. Etter det var mamma, pappa, Cec og jeg på BigHorn å spiste middag, og til slutt var det duket for familieselskap med gode kaker. Det var som alltid også veldig koselig. Jeg fikk dessverre ikke tatt så mange bilder, men legger ved noen av hjerteknuseren vår, Diesel!

Cecilie og Diesel

Diesel og meg

6 kommentarer:

Janniche sa...

uff du er alltid så uheldig når du skal reise med fly!!!
hmmm godt du kom deg hjem og til med fikk transport hjem da!!!

gleder meg til helga, blir koselig å se dere igjen:)

klem

Susanne sa...

Jeg vet! Dårlig karma, så ikke fly med meg!:P

Vi gleder oss også! Blir dere til middag på søndag?:)

Janniche sa...

ja vi blir gjerne til middag på søndag:) har fått fri så vi slipper å stresse hjem!!!
Nå skal jeg spise hjembakt brød, nam! Aleksander er på jobb og jeg har hatt fri idag, nå er jeg passe lei mitt eget selskap:p
ha en forsatt fin kveld.

tante Jani sa...

Helt enig med deg, liker heller ikke all snøen. Ga beskjed til Iselin i dag at nå fikk det være nok, hun måtte ikke ønske seg mere snø nå ;-)

Klem

Iselin sa...

Off stakkar deg :( bra han gutten overhørte samtalen sånn du kom deg hjem, trygt og godt og isje måtte sova på t-banen, d hadde isje past så godt :p glede meg t du komme tbage igjen!:D kom snart!

Susanne sa...

nei, eg lige jo ikkje når andre folk sove der, så då kan ikkje eg gjør d helle:P

eg ska prøva å komma hjem igjen om ikkje så alt for lenge, d e nyttårsforsette mitt å ver hjemma mer i år enn eg va i fjor:P hihi!