CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, februar 23, 2010

Lys og varme!

Vi koser oss med levende lys i vintermørket!

De siste dagene har det blitt mye innetid, hvilket fører til lite å blogge om. Snøstorm, og ikkeminst fortau som ikke er brøytet fører til at vi holder oss inne mest mulig. Det er umulig å komme seg frem. Jeg er imidlertid utrolig glad at jeg ikke er avhengig av t-bane, tog, buss eller bil for å komme meg på skole og jobb.

Jeg regner forøvrig med at Frustrerte fruer utgår ikveld, til fordel for OL. Men hva skal man si? Det er heldigvis bare (vinter) OL hvert fjerde år. For første gang har jeg faktisk vært glad for at vi har opptaksdekoder, og så fort OL er over for kvelden, skal jeg kose meg med appelsin og intrigene i Wisteria Lane!

Blir det mye innetid på dere om dagen eller?

1 kommentarer:

Iselin sa...

Så koseligt dokke har d! Elske telys!!:) Mye innetid på kveldene her og ja. Men snaaart e våren der!:D Ja ver gla du har sånn opptaksting, for du KAN isje gå glipp av FF ikveld asså. Men ska isje røba någe før du har sett d!:)