CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, februar 07, 2010

Enda en helg er over!

Etter en lang deilig frokost igår, dro vi ned til byen, hvor vi shoppet litt. Det ble ikke noe spennende på meg, annet enn nye sugekoppknagger fra Lucky Duck som jeg skal ha på kjøkkenet. Det var greit å slippe å ha så mye å bære på, for vi hadde planlagt å være i byen helt til Raske Menn Showet begynte kl.18. Showet var utrolig morsomt, spesielt når de harselererte med Stavanger. Jeg fant dessverre ingen klipp på YouTube, så jeg får ikke vist dere innslaget. Etter showet ble det middag på Fridays. Videre dro vi hjem til oss, hvor vi spillte både Buzz, Supermario og Mario Kart, og koste oss med potetgull og godteri. En herlig avslutning på dagen!

Idag sov vi lenge, og etter frokost gikk vi tur langs Akerselva. Det har vært sol og skyfri himmel hele dagen. Når vi kom hjem slappet vi av med is, kaffe og kanelboller, før vi utpå ettermiddagen laget biff stroganoff til middag. Nå har gjestene akkurat dratt, og vi slapper av litt på sofaen før vi skal rydde littegranne.

Har dere gjort noe spennende i helgen?

2 kommentarer:

Iselin sa...

Hørtes ud så ei kjekke helg:) kjekt å gjør någe spesielt av og te:) raskemenn e løgne, hadde våre kjekt å sett di ja:)

Iselin sa...

SV: gjerna d at me e planleggere begge to ligge i aareskjoldfamilien?!:) eg vil snart komma på besøk t deg! :) ka tid du ska hjem her igjen?