CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, mars 27, 2008

Er vi i vårstemning?

Ute skinner solen, og det er ikke en eneste sky på himmelen! Er det ikke deilig?!
I helgen kommer tanten min til Oslo. Håper at været holder seg. Er alltid mye deiligere å shoppe i solskinn. Faktisk, når solen skinner, tenker jeg på så mye jeg vil kjøpe. Av en eller annen grunn synes jeg at det er mye morsommere å handle sommerklær enn vinterklær. Nå tror jeg virkelig at vinteren er over for i år. Virkelig! For hver dag som går skal det bare blir varmere, og varmere. Det bestemmer jeg!

I går var det "innedag". Emily og jeg jobbet med et case i bedriftsøkonomi fra vi våknet til vi la oss. Er greit å gjøre seg ferdig når man først har startet. Men så var vi fnisete på slutten også da.
Det er deilig å kunne kose seg med oppgaver, selv om noen kanskje hadde syntes at vi koset oss litt i det meste laget. Hehe!

Nå skal jeg gå å vaske badet, og legge sammen tøy. Ble mye klesvask etter vi var på Tenerife.
Hvordan det blir med blogging i helgen vet jeg ikke helt. Men jeg er uansett sterkt tilbake til uken!

God helg alle sammen!

0 kommentarer: