CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, mars 25, 2008

Hola!

Idag er det vel kanskje min tur til å blogge litt, siden Bjørnar har vært så flink til å komme i gang med denne siden her:P

Er bare en time til jeg skal på forelesning da, makroøkonomi.. Drittmakro! Jeg vil heller bli hjemme, ligge under teppet, og bare slappe av. Men det kan jeg jo heller ikke.. Matteinnleveringen kaller.. Føler et snev av dårlig samvittighet nå som jeg sitter her å blogger når jeg egentlig burde gjøre matte:P Men Jade har matteboken min, og jeg føler liksom at jeg trenger den for å løse oppgavene:P Nei huff, så dårlige unnskyldninger jeg dikter opp for meg selv:P Hehe!

Ikveld er det Frustrerte Fruer! Jeg gleder meg! Da skal jeg sitte klistret foran TV'n, og ikke tenke på noe annet enn at jeg elsker den serien! Håper at Bjørnar lager middag idag. Er alltid deilig når han gjør det:) Kokken min! Jeg var så stolt da vi for en uke siden var på Fagbrevutdeling, og han var en av de ti nominerte til årets beste fagprøve i Akershus i 2007. Det var hele 1200 kandidater!

Men nå må jeg ordne meg til forelesning:)
Ha en fin dag alle sammen!

0 kommentarer: