CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, mars 31, 2008

Mandag igjen

Da var nok en helg med mye jobbing overstått! Har ikke blitt tid til så mye annet enn 7-eleven i helgen, men nå som kveldens fotballkamp ferdig kan jeg skrive litt:P Heldigvis slo rosenborg oslos b-lag 2-1:P

Var en tur tilbake på "gamle trakter" på Sessvollmoen i dag. Fikk lurt til meg støtte til og endelig få tatt bartenderkurs:D Så da blir det forhåpentligvis ny jobb nærmere sommeren.
Starter på H-butlers Bartenderskole den 14. april så sant jeg får plass. Har sett på den skolen i 4 år nå, så det gleder jeg meg veldig til!

Ellers så hadde jeg fri fra skolen i dag, noe som selvfølgelig var like deilig som alltid. Skulle vært mange flere av de.. Men i morgen er det desverre tilbake til matte undervisning.
Susanne var ikke like heldig så hun har hatt full dag i dag. Men hun fikk kjøpt seg Alessi flaskeåpner nå, så da var dagen reddet likevel.

Nå må jeg lage meg noe kveldsmat, så jeg får skrive mer en annen dag:P

0 kommentarer: