CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, april 29, 2008

Bedre sent enn aldri!

Idag hadde jeg siste forelesning dette semesteret. Det var et kalkulatorkurs. Egentlig burde vi hatt dette kurset før vi i det hele tatt begynte å bruke kalkulatoren, ikke etter at vi er ferdige med den.. Hehe! Men men, det er jo bedre sent enn aldri:)

Om en uke begynner jeg med eksamen. Først på lista står juridiske emner. Siste eksamen har jeg i juni, så det blir en måned med intens lesing fremover! Hehe!

Idag skal jeg til Emily. Vi skal gjøre bedriftsøkonomi og organisasjonspsykologi. Etterpå skal vi se Frustrerte Fruer, jeg gleder meg!
Bjørnar er på bartenderkurs, som vanlig. Igår var de på bransjefest. Tror de hadde det gøy. Det virket hvertfall sånn når han kom hjem. Ikke vanskelig å merke at alt i baren kostet 30kr:P Hehe!

Nå skal jeg vaske litt tøy, og se gårsdagens episode av Hotel Cæsar.

Ønsker alle sammen en fortsatt fin dag!

0 kommentarer: