CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, april 14, 2008

Nye naboer

Jaja, så er det mandag igjen. Helgen har som vanlig gått kjempefort. Faktisk så oppdaget jeg idag at det iløpet av helgen har flyttet inn folk i den siste blokken her i Solsiden. Og det stuevinduet jeg ser på når jeg sitter i sofaen og ser ut av vinduet vårt, har de styggeste gardinene jeg har sett i hele mitt liv. De er så stygge! Eller, det vil si at de ikke passer inn sammen med alle de andre leilighetenes gardiner. Hehe! Ellers blir det bra når byggearbeidet er over. Såvidt jeg vet er det bare uteområdene som gjenstår. Håper virkelig at de er helt ferdige til sommeren!

Nå skal jeg snart til Emily. Vi skal gjøre bedriftsøkonomi, og se på Ungkaren 20 vs. 40. Draaaama! hehe! Bjørnar begynner på bartenderkurset idag. Tror han gleder seg, men han vil ikke innrømme det:P

Nå må jeg gå å ordne meg. Skal være hos Em om en time:)

Hade en fortsatt fin dag!

0 kommentarer: