CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, april 28, 2008

Oppdatering fra helgen!

Æsj, i helgen har jeg vært syk. Ordentlig syk.. Har vært en del slapp og sliten i det siste, og på torsdag gikk jeg nok på en smell. Det er ikke ofte jeg er syk, så når jeg først blir det, blir jeg veldig syk. Så denne gangen har jeg spydd som bare det.. Utrolig kjipt.. Hele helgen ble jo ødelagt.. Og man blir faktisk ganske sliten av å være syk! Ihvertfall jeg. Selv om jeg ikke er helt frisk enda, er jeg mye bedre idag hvertfall:)

Siden jeg ikke har vært i form til å gjøre noe som helst i helgen, har det jo blitt mye TV'titting. Har begynt å se en serie som heter Summerland, og synes den er helt utrolig bra! Den handler om surfing, og livet på playa Linda i California. Et lite bilde av hovedpersonene kommer under:)



0 kommentarer: