CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, juli 24, 2008

Home, sweet home!






Uansett hvor lenge man er borte er det alltid deilig å dra hjem. Borte bra, men hjemme best. Det var herlig å komme hjem til strøken leilighet (blomstene hadde ikke engang visnet), og det var bare å begynne å vaske klær, og pleie øyekataren jeg har pådratt meg:P hehe!

Flyturen hjem gikk strålende, i motsetning til når vi skulle til Spania. Og ikke ble vi stoppet i tollen denne gangen heller!
Ferien i seg selv har vert helt topp:)

Imorgen og på lørdag skal jeg jobbe, er spent på om jeg husker det lille jeg rakk å lære før jeg tok ferie:) På lørdags ettermiddag drar vi nedover til Risør, og på mandag skal vi på harrytur igjen. Hehe! Resten av uken tilbringes i Risør, og stikkordene er; trebåtfestival-sommervær-reker-grilling! Jeg gleder meg!!!!


Nå må jeg sette på en ny maskin!

Kos og klem fra Susi-Gullunge!

0 kommentarer: