CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, juli 04, 2008

Supriiiiiiise!

Planen min fungerte kjempebra, og Bjørnar skjønte ingenting!
Igår ettermiddag kom Randi, Stig, Maren og Espen på overraskelsesbesøk. Bjørnar hadde allerede gått på jobb, og etter å ha sittet på terrassen i solsteiken, gikk vi ned på Bølgen & Moi for å spise. Jeg hadde reservert bord, uten at han hadde merket noe som helst. Han så ganske sjokkert ut når familien hans kom inn i restauranten. Hehe! Det var utrolig gøy å se på!

Når vi hadde spist gikk vi hjem igjen til oss. Vi satt ute på terrassen til klokken var nærmere 3. Det var så herlig lurt ute! Maren og Espen satte opp gjestesengene der ute, og sov der hele natten!

Idag har jeg vært på jobb, mens Bjørnar har vært hos frisøren, og resten av Stenersenfamilien var på Storosenteret. Nå har de dratt til Sverige, mens Bjørnar har gått på jobb. Jeg skal også opp på Kitch'n, halv 9, for å være med å stenge. Imorgen skal jeg jobbe alene fra morgenen av! Gruer meg litt til det!

Nå skal jeg begynne å pakke litt, for på mandag drar vi til sydenland!

0 kommentarer: