CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, juli 01, 2008

Vasker klær til den store gullmedalje!

Ja, gjett hva jeg har gjort idag? -Vasket klær!
Plutselig fikk jeg det litt travelt, vi jobber jo begge to hver dag frem til vi drar, utenom på søndag, og det er litt sent å begynne å vaske klær dagen før. Det var så mye lettere å pakke når jeg bodde hjemme! Husker at jeg fant frem det jeg skulle ha med (som selvfølgelig var ferdig vasket, og brettet), også så mamma gjennom det, og godkjente det. Etter at hun sluttet med det har jeg dannet meg en uvane med å pakke med altfor mye. Det var kjipt å betale 500kr for 10kg overvekt da vi skulle hjem fra Tenerife i påsken (damen i innsjekkingen var snill, og slo av 5kg, så egentlig hadde vi 15kg formye). Jeg kunne kjøpt sminke for de pengene! Eller noe annet nyttig!

Bjørnar har virkelig lagt seg i selen, han har pakket i en bitteliten koffert, som får plass i hattehyllen inne på flyet. Jeg hadde faktisk tenkt å pakke toalettsakene mine i den, som en liten beautybag, men neida! Bjørnar nekter å ta ut tingene sine! Men det han ikke tenker på er at han hverken har pakket sko, badehåndkle, toalettsaker og undertøy! Han må nok krype til korset å gi fra seg kofferten like vel! Og da kan jeg bruke den til beautybag! Jippi!

0 kommentarer: