CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, juni 30, 2008

Pakkeliste

Jeg klarte ikke vente helt til jeg la meg med å lage pakkeliste, så her er det foreløpige utkastet:

<3 Sooolkrem!
<3 Burberry bikini, Tommy Hilfiger bikini, Badeshortsene til Bjørnar
<3 Solbriller
<3 Det hvite og det rosa Dolce&Gabbana badehåndkleet
<3 Ipodene våre + lader
<3 Pass + reisedokumenter
<3 Kamera + lader
<3 Joggeskoene til Bjørnar (han skal jogge med pappa før soloppgang) HAHA
<3 Antibac våtserviettene mine (jeg er livredd for bakterier(!!))
<3 De nye sommerkjolen mine! -og alle de andre sommerklærne jeg ikke har fått brukt enda!
<3 Hvit bukse til både Bjørnar og meg
<3 Shortser til oss begge
<3 Topper og t-skjorter
<3 Taxfree-handlelisten til Bjørnar, jeg har byttet bort kvoten min mot en parfyme (Bjørnar bare vet det ikke enda..!)

Det var det jeg har kommet på så langt, listen er langt ifra komplett!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg synes dette bør være mer enn nok klær og utstyr. Du kan sikkert fjerne 1/2 parten så blir det lettere å bære.

Susanne sa...

Neineinei, dette er livsnødvendig! Bjørnar kan bære, det går så bra så! Han tar den store kofferten, og jeg tar den lille! Haha!

Ole-Petter sa...

Det er flott at Bjørnar vill være med ut å jogge når sole står opp. Det er greit å komme seg ut før alle andre våkner. Men han må huske at han ikke springer for langt og for fort. Jeg skal jo aller helst følge med jeg også.

Bjørnar sa...

nå har strengt tatt ikke jeg trent i det hele tatt på leeenge, så jeg tviler sterkt på at det blir noe problem! Blir nok heller jeg som får problemer med å henge på!

Susanne sa...

Dere to altså! Hehe!
Det blir nok gøy! jeg gleder meg kjempemye!