CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, juni 28, 2008

Mystisk pakke i posten!

På onsdag ringte pappa meg, med beskjed om at det var kommet en myk pakke til meg i posten. Siden jeg ikke ventet noen pakke, hvertfall ikke hjem til Sandnes ble jeg helt gal av nysgjerrighet! Jeg klarte virkelig ikke finne ut hvem det var som hadde sendt den, eller hva den kunne inneholde. Pappa videresendte den til Oslo med en gang, og nå har den endelig kommet! Og gjett hva det var?? Verdens søteste bursdagsgave, fra Emily! Jeg fikk tårer i øynene da jeg åpnet opp gavepapiret, og så sminkepungen jeg så lenge har siklet etter! I tillegg fikk jeg den kuleste neglefilen jeg noen gang har sett, og et søtt matchende speil!




På torsdag fikk vi besøk av Tante Jani, eller rettere sagt, jeg fikk besøk av henne (Bjørnar har jobbet siden hun kom, så han har ikke vært så mye sammen med oss..)
Vi spiste deilig middag på Mama Rosa, og gikk en tur ned på Aker Brygge. Der koset vi oss med softis og så på alle folkene. Deilig sommerkveld!

Igår var det shoppingdag! Jeg fikk kjøpt meg serveringsbestikk, og enda en kakespade til bestikket jeg samler på, et par Gant sokker, enda et Gant håndkle, en Ilse Jacobsen tskjorte, en Gant tskjorte og et Gant belte. Tante Jani fikk også handlet seg nye klær. Hun hadde litt problemer med å lukke kofferten sin når hun skulle pakke idag! Hehe! Nå har hun dratt avgårde, og Bjørnar og jeg skal slappe av litt, til han skal på jobb kl 16. Jeg får besøk av Therese, Martine og en venninne av Martine idag, så det blir kos!

Har forresten fått de siste stolene til spisebordet også, så nå er det blitt bra!

0 kommentarer: