CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, juni 09, 2008

Bare en eksamen igjen :)

Idag har ikke været vært så bra her i Tigerstaden. Det har blåst en del, vært overskyet og "kjølig". Det passet egentlig ganske bra, for da var det ikke så varmt i eksamenslokalet.. Nå har jeg bare en eksamen igjen, statistikk på onsdag, og etter det er det sommerferie!

Planen min er da å besøke Tante Jani i Askim på torsdag, også kommer hun til Oslo på fredag til søndag. Det gleder jeg meg til! Vi hadde det jo så koselig denne helgen her :) På tirsdag skal jeg hjem til Sandnes, og blir hjemme i en liten uke. Mamma, pappa og Cecilie blir med meg tilbake til Oslo, så nå blir det travelt fremover!
Jeg skulle også vært en tur hos Emily i Drøbak, før vi drar til Spania 7.juli.

Ellers har jeg vasket og ryddet litt idag. Klarte å farge to av de hvite jobbskjortene til Bjørnar gule i vaskemaskinen igår.. En bitteliten bit av en post-it lapp lå igjen i den ene lommen, og vips så var alt påskegult.. Ukult!
Vi har også vært på Storo, og Bjørnar kjøpte seg nye Ecco dressko. Etterpå var vi nede på Bølgen&Moi å spiste lunsj. Utrolig god mat det!

Nå skal jeg fortsette prosjektet mitt med å få de en uker gamle skjortene hvite igjen, så må nesten komme meg opp av sofaen!

Klem

0 kommentarer: