CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, juni 13, 2008

Øsepøsevær!

Igår sto jeg opp tidlig. Therese og jeg gikk "morgentur", samme ruta som vi har pleid å gå de siste ukene. Det var deilig. Senere på dagen dro jeg til Askim for å besøke Tante Jani. Hun viste meg rundt i byen, før vi gikk for å spise. Vi hadde deilig pizza på et av stedene hvor hun ogde fra avdelingen hennes pleier å være mest på. Etterpå var vi oppe på sykehuset, hvor jeg fikk full omvisning. Det var utrolig koselig, og tiden bare fløy avted! Bjørnar gikk på jobb når jeg dro til Askim, og var ferdig akkurat når jeg gikk av toget i Oslo.. Hehe! Så han tok med pizza hjem fra Bølgen&Moi som vi koste oss med til CSI Miami.

Idag sov vi lenge! Men plutselig fikk vi det for oss at vi skulle gå opp på Storo for å kjøpe Nintendo Wii. Som sagt-som gjort, så nå sitter Bjørnar klistret til Super Mario Galaxy, mens jeg ligger på sofaen å blogger.
Om en times tid skal jeg til byen for å møte Tante Jani, hun skal være her i helgen. Det blir koselig, men det var dumt at det ble dårlig vær! Det pøser ned ute!
Bjørnar syntes det var bra, for da har han en unskyldning for å sitte inne å spille. Hehe!

Får nesten prøve litt nå jeg også:)

God helg alle sammen!!


0 kommentarer: