CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, juni 26, 2008

Deilig dag!

Idag sov vi leeenge! Og når vi sto opp var det rett ut på sofaen. Der lå vi en god time og koset oss med High School Musical. Etterpå laget vi lasagne, og gikk en tur opp på Storo. Akkurat når vi hadde kommet opp fikk Bjørnar melding om han kunne komme på jobb, så det ble ikke lange turen der oppe.. Menmen. Det passet egentlig fint, for på veien hjem ringte Kristina for å høre om vi skulle finne på noe.

Siden jeg var alene hjemme kom hun opp til meg. Vi spilte Wii, og mimret om gamledager, før vi fant ut at vi skulle ta en tur opp på Storo. Da fikk jeg endelig kjøpt meg noe. En søt liten løper til det nye spisebordet mitt, som FORTSATT mangler to stoler.. Heldig vis får jeg de imorgen :)

Etter å ha vært på Storo dro vi hjem til Kristina i Kolbotn. Vi gikk litt rundt i butikkene der, og jeg fant en kjempefin Lindeberg pique som jeg kjøpte til Bjørnar. Håper at han blir glad for den!

Imorgen kommer Tante Jani på besøk igjen. Det gleder jeg meg til, og håper på knallvær fremover!!

Nå er det leggetid for små jenter som meg. Prøver å legge meg til noenlunde normal tid selv om det er sommerferie!

Nattinatt :)

0 kommentarer: