CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, juni 29, 2008

Besøk på slottet!

Igår hadde jeg besøk av Therese, Siren, Martine og Ylva. Vi koset oss hele kvelden, med godteri, vin og latter.


Bjørnar begynte på jobb tidlig idag, og siden Siern er på besøk, fant vi ut at vi skulle finne på noe gøy, selv om det er søndag. Therese fant derfor ut at vi skulle gå en tur på slottet. Etter å ha sittet ute i solen i Karl Johan, spaserte vi oppover. Vi fikk sett både vaktskifte utenfor slottet, og de fineste, og mest kjente rommene inne på slottet. Jeg lærte mer kongelig historie på de 50 minuttene omvisningen varte enn jeg har gjort etter 13 år på skole! Hehe!

Nå sitter jeg å slapper av, har blitt lite søvn de siste ukene, og jeg har blitt forkjølet i tillegg. Når Bjørnar kommer hjem fra jobb skal vi ha kyllingpizza fra Bølgen&Moi, og forhåpentlig vis tar han med verdens beste brownies til meg også!






0 kommentarer: