CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, juni 30, 2008

Sommerfølelse -igjen <3

Sommer er det beste som finnes! Late dager i solen, slippe å tenke på skole og andre forpliktelser, det finnes ikke noe bedre!

Idag var det Therese-Susanne dag, og vi har vært på shopping. Vi surret litt rundt på Steen&Strøm, kjøpte hver vår bukse, Therese kjøpte et Gant belte, og jeg en Gant tskjorte. Fikk ikke kjøpt sko til Bjørnar, som jeg i utgangspunktet egentlig dro til byen for. Når vi kom hjem laget vi deilig taco, favorittmiddagen min!

Litt utpå kvelden gikk vi oss en tur. Skulle på Ica Maxi, men de stengte selvfølgelig akkurat når vi kom, så vi gikk hjemover igjen. På hjemveien gikk vi innom på Bølgen&Moi, og fikk oss litt kake og drikke. Var koselig å være der når det ikke var så mye folk:)

Siden det bare er en uke til vi drar til Spania, og siden Bjørnar jobber hver dag denne uken, og jeg skal jobbe onsdag, torsdag og fredag, må jeg nesten begynne å pakke litt allerede idag. Eller, det vil si, jeg må begynne å tenke litt på hva jeg skal ha med meg idag. Når jeg legger meg skal jeg lage en fiiinfin KORT liste:) For i år skal jeg ikke pakke med så mye som jeg pleier! (det sier jeg alltid, og ender alltid opp med overvekt på kofferten på bortreisen) -Men ikke denne gangen nei!







Disse bildene er fra når Bjørnar og jeg var i Vilnius i februar. Bjørnar er litt oppgitt over hvor mye jeg har pakket med for bare to netter.. Hehe!
Ps. Kofferten rommer 120 liter.. Hehe!

0 kommentarer: