CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, juni 15, 2008

Hjem imorgen!

Da var nok en helg over, men det spiller jo ingen rolle for meg hvilken dag det er, jeg har jo sommerferie uansett! Hehe! I helgen har vi hatt besøk av Tante Jani. Hun kom på fredag. Da var vi bare en tur oppe på Storo. Viste henne Kitch'n (min nye kommende jobb), og resten av senteret. Når vi kom hjem hadde Bjørnar laget deilig middag til oss, helstekt indrefilet og fløtegratinerte poteter med herlig salat.

På lørdag sto vi opp tidlig, og dro til byen. Det var utrolig mye folk og liv, og timene bare fløy avgårde! Plutselig var klokken seks, og vi dro tilbake for å lage pizza. Bjørnar var på jobb, så det var bare Tante Jani og jeg.

Også idag har Bjørnar vært på jobb. Jeg har farget håret til Tante, og så har vi vært på Bølgen&Moi å spist. Det var herlig mat! Hadde reker, og kalkun, og verdens beste sjokoladekake med bringebærsaus til dessert!

Nå har endelig Bjørnar kommet hjem, og Tante Jani dro for litt over en time siden. Jeg skal pakke litt nå, siden jeg reiser hjem til Sandnes imorgen..

Ha en fin kveld alle sammen!

0 kommentarer: