CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, juni 01, 2008

Endelig juni -Snart juli!

Det er så varmt ute! Nesten som i syden:P

Igår var Therese og jeg hos Emily, vi jobbet litt med bedøk-caset. Koset oss med jordbær og is. Det er sånn eksamenslesing skal være!

Senere hadde jeg besøk av Maria, Jeanette og Therese. Vi bakte kake, og laget muffins til grillingen. Bjørnar var på jobb, så det var ordentlig jentestemning. Hehe! Klokken åtte gikk vi opp på takterrassen på BSN for å grille. Det var deilig å sitte ute hele kvelden:) kaken ble ikke noen stor suksess akkurat, men muffinsene slo an;)

Idag har jeg også vært hos Emily, og når jeg kom hjem spiste Bjørnar og jeg deilig middag på terassen. Etter det har vi bare ligget i solen, og hørt på fotballresultatene. Ordentlig søndag!



0 kommentarer: