CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, mai 30, 2008

Slitsomt på harrytur!

Idag fant Bjørnar og jeg ut at vi skulle ta oss en liten svipptur til Sverige. Vi møtte Randi (moren til Bjørnar) på Ikea på Slependen for å låne bilen hennes. (Enda en Ikea-tur på meg denne uken :D )

Bjørnar nektet selvfølgelig å ha med kart/kjørerute, og det endte selvfølgelig med at vi kjørte feil. Etter å ha vært en tur i Ski, Hømbo(??) og nesten i Askim måtte Bjørnar gi seg, og stoppe på en bensinstasjon for å lese kart. Det fikk oss heldig vis på rett kurs igjen.

Siden jeg aldri har vært på harrytur før ville jeg jo "overalt", så vi dro først ned til Strømstad. Der handlet vi litt før vi dro opp til Svinesund. Der var vi på to "kjøpesenter", og fikk kjøpt egentlig alt vi skulle ha. Jeg fikk meg capri-sonne, og Bjørnar fikk seg øl. Hehe! Så nå har vi et øl/capri-sonne/bruslager bak døren inn til stuen. DET er harry det!

Det var slitsomt å være på harrytur, så nå setter jeg kursen mot loppekassen, mens Bjørnar ser ferdig en gammel James Bond-film.

Ps. Linn, jeg har en liten gave til deg/lillegutt!

Nattinatt!





0 kommentarer: