CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, mai 08, 2008

Kosekveld med therese:)

Idag har Bjørnar eksamen på bartenderkurset. Det betyr at det er siste kursdag idag! Noe jeg synes er bra, fro det blir lange dager for han med både skole, og kurs. Både idag og igår forsov han seg. Hehe! Stakars:P

Jeg skal være sammen med Therese idag. Vi skal vel gå en tur i det nydelige været, og ikveld skal vi lage kyllingsalat, og kose oss:) Ordentlig jentekveld!

Imorgen skal j eg til legen. Har ikke følt meg helt bra i det siste. Faktisk har jeg vært uvel de siste to månedene. Det tok litt tid før jeg fikk byttet fastlege, men nå har det endelig blitt ordnet, og jeg får sjekket hva det er. Sannsynlig vis ikke noe alvorlig. Hehe!

Nå må jeg ha meg noe mat, før jeg skal på statistikkforelesning.
Ha en fantastisk fin dag alle sammen!

0 kommentarer: