CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, mai 28, 2008

Tilbake igjen!

Da var jeg tilbake igjen! Lenge siden siste gang jeg skrev noe nå, så jeg tenkte det var på tide.
Er stort sett Susanne som har tatt seg av det i det siste. Er endelig ferdig med alle eksamener nå. Bare to dager med naturfag igjen neste uke av dette skoleåret. Blir deilig med to og en halv måned skolefri:P

I dag blir første dag i ny jobb. Skal ned på ølsmaking og bli-kjent kveld kl. 17. Det blir morsomt og spennende. Synes det høres spesielt lovende ut med ølsmaking. Forhåpentligvis betyr det at vi skal selge noe mer enn bare Ringnes på fat.
Første ordentlige jobbedag blir på lørdag ser det ut til. Da er det første selskapet booket.
Den offisielle åpningen er 4. juni, altså onsdag om en uke. Blir veldig spennende og endelig komme igang. Håper selvfølgelig på masse jobbing nå i juni før vi drar til España.

Det var alt for denne gangen. Nå skal jeg straks ta i bruk alle gourmet ferdighetene mine som kokk og lage middag til Susanne. Grandiosa:P

0 kommentarer: