CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, mai 25, 2008

Rolig helg!

Denne helgen har vi hatt en rolig og deilig helg!
Det ble ingen ikea-tur på fredag, så vi dro igår istedet. På vei hjem ble jeg så utrolig kvalm. Bjørnar og jeg tok bussen hjem, fordi Therese kjøpte sofa, og da ble det ikke plass i bilen. Bak oss på bussen satt verdens ekleste mann. Han hadde på seg en sort skinnkåpe, hadde langt hår, og ustelt skjegg. I tillegg så luktet han vondt, og satt å hostet på oss. Det var så utrolig ekkelt! At ikke folk kan vaske seg! Og holde seg for munnen når de hoster.. Til slutt ble jeg så irritert at vi måtte gå å sette oss i andre enden av bussen. Da måtte vi selvfølgelig sitte bak-frem, og jeg ble kjempekvalm. Når vi kom hjem lå jeg rett ut på sofaen, og der ble jeg liggende resten av dagen:(

Idag er jeg heldig vis bedre. Tenkte at jeg skulle bake boller, som jeg skal overraske Therese med:) Det blir koselig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha! det bilde e tatt i Raunabakken 4A på kjøkkenet der! :P
savendeg søss<3
eg vil du ska laga boller til meg! <3

Anonym sa...

ja, d e vel ingen hemmelighet:P
men d e søren meg EG så har bakt de perfekte bollene der! hah!

eg savne deg åg<3 kom på besøg, så ska eg baga bolle te deg! eg love!!