CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, mai 22, 2008

Lengesiden sist!

Det har ikke skjedd så mye siden sist jeg blogget. Har blitt sykemeldt videre, og er fortsatt ikke helt i form.. På tirsdag tenkte Therese at vi skulle gjøre noe kjekt. Hun ville få litt liv i meg igjen, så vi så gjennom gamle bilder på pc'ene våre, og plukket ut de beste, og leverte de til fremkalling:P

Vi håper at vi får de imorgen, da skal vi fortsette litt på scrapbooken som vi begynte på for et og et halvt år siden! Det er jammen meg mangen minner i den!
Det er deilig å bryte litt med eksamenslesingen, gjøre noe annet liksom.

Igår var vi på kino og så What happens in Vegas. Jeg sa til Therese at jeg måtte ha masse godteri for å klare å holde meg våken under hele filmen, og jammen tok hun meg på ordet! Hun møtte opp med en hel pose smågodt, em popcorn, en baconechips og hver vår brus. Følte meg som et lite barn der jeg satt, full av forventninger til filmen, og jammen slo den an også! Jeg tror dette må være min nye favorittfilm! Hvem hadde trodd det? At jeg skulle få en ny favorittfilm? Jeg som har sverget til Legally Blonde siden jeg så førpremieren på kino?:P


0 kommentarer: