CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, mai 29, 2008

4 down, 2 to go!

Da var jeg ferdig med fire av seks eksamner dette semesteret. Deilig å bare ha to igjen, selv om det er de to som krever mest forberedelse med tanke på casene som må gjøres på forhånd. Bjørnar er helt ferdig med eksamen for i år, så nå skal han jobbe mest mulig i juni før vi drar til Torrevieja 7.juli. Det gleder vi oss til! Jeg vet ikke om jeg skal jobbe noe i juni (har forsåvidt ingen jobb) men jeg får se hva som dukker opp, og hvordan formen min er fremover.

Idag pratet jeg leeenge med pappa på telefonen. Jeg har vært litt bekymret med tanke på forsikringene mine når jeg blir 20. Man er jo dekket av foreldrenes forsiking frem til man blir 20. Han sa at han hadde ordnet alt for meg, og det søteste var når han fortalte at han hadde laget en egen forsikring til bunaden min. Hehe!

Imorgen skal Bjørnar og jeg på harrytur til Sverige. Det blir morsomt. Jeg har aldri vært på harrytur før. Hehe! Ellers i helgen skal jeg være sammen med Therese, Emily og Martine. Vi skal for det meste gjøre statistikk og bedriftsøkonomi. Men nå er det bare to uker til sommerferie, og godværet er på vei!

Snakkes imorgen! Kos og klem <3

0 kommentarer: