CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, mai 23, 2008

Effektive Susanne!

Igår var bildene ferdig fremkallet, og Therese og jeg rakk akkurat å hente de før Storosenteret stengte. Vi gikk hjem til meg, og laget scrapbook. Eirik og Bjørnar så på TV og pratet om aksjer. (Tror jeg, hehe!)

Til tross for at det ble litt seint igår var jeg tidlig oppe idag. Spiste deilig frokost med Bjørnar, vasket badet, og ryddet i klesskapet. Er så deilig å kaste klær! Litt stress å presse to søppelsekker ned i søppelsjakta, men det gikk greit:P
Har lagt frem sommerklærne, og ryddet bort vinterklærne.

Idag skal vi på ikea, har jo ikke vært der siden mandag.. Hehe! Men idag har vi (Eirik) bil, så da kan jeg kjøpe litt større ting. Er så stress å ha med store ting på ikea-bussen. Jeg må hvertfall ha ny potte til den døde busken på terrassen, og en del bilderammer til bildene jeg har fått fremkallet. Ellers tror jeg at jeg fikk kjøpt det meste jeg hadde lyst på på mandag.

Ønsker alle sammen en riktig god helg!
Klem fra oss i Oslo.


1 kommentarer:

Anonym sa...

Skikkelog orden jo!