CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, juni 24, 2008

Tilbake i Tigerstaden!

Igjen sliter jeg med tiden, men nå har jeg endelig litt tid til overs, da mamma, pappa og Cecilie har reist, og Bjørnar er i dusjen.

På fredag hadde vi jentekveld hos Therese. Det var henne, Maria, Merete, Nina og jeg. Gode gamle gjengen! Vi koset oss med taco og masse godteri:) Dette har jeg jammen meg savnet!

Lørdag var jeg blant annet sammen med Kristian. Han hadde tatt turen fra Lillestrøm til Stavanger for å besøke familien, og vi hadde en morsom tur på motorveien. Hehe! Hvorfor må gutter alltid klage når vi jenter kjører?! Vi kjører da mye finere enn dere!

Søndag skjedde det ikke så mye. Vi kjørte tilbake til Oslo, og avsluttet dagen med herlig middag, og sjokolade-panna cotta. Kjempedeilig!

Mandag var vi på Sandvika storsenter. Jeg har fått nytt spisebord og stoler, så mamma og pappa kjøpte spisebrikker til meg. Jeg fikk også en orkide, med verdens søteste blomsterpotte, og matchende telysestaker. Det ble så fint så! (bilder kommer etterhvert). Vi spiste lunsj på Bølgen & Moi på Sandvika, og middag på Bølgen & Moi her i Nydalen. Hehe!

Nå har jeg et helt dusin med klær som skal vaskes, så må nesten sette igang for å bli ferdig til vi drar til Spania om 13 dager:D

Ha en finfin dag, og god tur til Hardanger Farmor og Farfar!!!!

0 kommentarer: