CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, juni 08, 2008

På tide å blogge litt igjen!

Tiden går så fort i det nydelige været! Jeg rekker bare å få gjort halvparten av det jeg planlegger, og blogging er blant annet noe av det som ikke blir gjort. Hehe!

I helgen har Tante Jani vært på besøk her i Oslo. På fredag shoppet vi, og om kvelden spiste vi deilig mat på Big Horn på Aker Brygge. Det er så morsomt å se på alle folkene som går forbi! Jeg fikk kjøpt meg en deilig sommerkjole, som jeg er veldig førnøyd med!

Igår var vi også på shopping. Da kjøpte jeg meg bare et Gant håndkle. Det var flaks for like etterpå ringte Bjørnar for å si at han hadde tatt fotbad, og det hadde lekket vann ut over hele gulvet, og han hadde brukt alle håndklærne til å tørke opp med. Hehe! Han var også ganske fornøyd med seg selv, for han mente at han hadde jo vasket gulvet i samme sleng!

Etter en lang dag i byen dro vi hjem til meg. Der satt vi på terrassen å solet oss en stund før vi dro til byen igjen i halv 9tiden. Da var det selvfølgelig fullt på alle uteserveringsrestaurantene, så vi endte opp på Dolly Dimples. Godt med pizza!

Jeg har altså hatt en deilig eksamensforberedende helg!
Idag skal jeg bare gjøre bedriftsøkonomi, og spise deilig Bølgen og Moi pizza når Bjørnar kommer hjem :)

0 kommentarer: