CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, juni 18, 2008

Gode gamle Sandnes!

På mandag dro Therese og jeg hjem til Sandnes. Vi kjørte, rundt sørlandet faktisk, og var hjemme i 5tiden på ettermiddagen. Etter å ha fått i oss litt mat var det rett ned på Amfi Vågen. Vi hadde det utrolig koselig, akkurat som i "gamledager"! Etterpå dro vi opp å hilste på Magne, som skrudde på bilen sin, også akkurat som i gamledager! Gud hvor mye jeg har savnet dette! Vi kjørte rundt i den lille mercedesen min, hørte på gamle sommersanger og solen skinte om kapp med smilene våre!

Igår var vi på shopping. Jeg fikk kjøpt meg ny mascara, en lakserød bukse, to gensre og litt småting. Om kvelden hadde jeg besøk av Therese og Maria. Vi spilte Buzz og tullet og fniste, akkurat som før:) Hadde egentlig tenkt oss på kino, men det fikk vi aldri tid til! Hehe!

Idag har jeg også vært sammen med Therese. Vi har vært på Madlasenteret, og på Kvadrat. Det ble selvfølgelig litt shopping idag, og jeg kjøpte enda en genser, en neglelakk, og litt småting.

Nå er det snart middag, så jeg må løpe!

Satser på å finne på noe med Magne ikveld:)




Håper alle har det like bra som meg!! Klemklem

0 kommentarer: