CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, juni 11, 2008

Sommerferie!!

Nå er det endelig sommerferie!!!!

På grunn av uønskede gjester på bloggen, har jeg bestemt at kun våre nærmeste skal ha adgang her. Håper at det går greit for dere lesere, og det er fint om dere ikke sier bort brukernavn og passord til andre..!

Idag har jeg hatt siste eksamen, og nå er det endelig ferie! Tenkte at jeg skulle vaske leiligheten nå, også skal jeg være sammen med Therese senere. Det gleder jeg meg til!

Bjørnar skal på jobb, som vanlig! Og jeg gleder meg kjempemasse til å begynne på Kitch'n til høsten!!

klemklem

4 kommentarer:

Unknown sa...

Gikk det bra på eksamen?

Unknown sa...

Jeg kom inn ved å lage en Google konto

Unknown sa...

Nå har eg bestillt en Blutooth designet av Georg Jensen. Må jo ha såpass når jeg får "Diamanten" min....

Susanne sa...

haha! det må du vel!

jeg vil også ha diamant!